Yeni Üyelik / Şifre
İhale Bilgileri
Hızlı Ödeme
Hizmet Haritası
E-Doğrudan Temin
İmar Planı Tadilatı
Evlilik Başvurusu
İstek ve Öneri Başvurusu
E-Dilekçe
Borç Sorgulama / Ödeme
Geçmiş Dönem Ödemelerim
Makbuz Doğrulama
Bildirim
Bildirim Görüntüleme
Evrak, İstek ve Öneri Takibi
Meclis Kararları
EPKAS
EPKAS Kullanım Kılavuzu
İmar Planı Askı Listesi
E-ÇAP
Arsa (m²) Rayiç Değerleri
E-İmzalı Belge Doğrulama
Kent Rehberi
Pazar Yerleri
Çöp Toplama Saatleri
Geri Dönüşüm Toplama Saatleri
Belediye Aktiviteleri
Sosyal Tesis Üyelik
Kütüphane Kitap Sorgulama
Belediye Salonu Sorgulama
Kültür Sanat Faaliyetleri Başvuru Rehberi
Arama Sonuçları
Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, “AMACIMIZ VATANDAŞLARIMIZIN HİZMET ALMA KONFORUNU ARTIRMAK"
30/07/2018
Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, haftanın ilk mesai gününde "Hizmet Masası" birimini ziyaret ederek çağrı merkezinde vatandaşlardan gelen telefonları yanıtladı.
\r\n\r\nSelçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, haftanın ilk mesai gününe belediye binasında çalışan personeli ziyaretiyle başladı. Hizmet Masası, Mali Hizmetler Müdürlüğü, Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü ile Hukuk İşleri Müdürlüğü personelini yerinde ziyaret eden Başkan Pekyatırmacı, çalışan personele kolaylıklar ve başarılar diledi.
\r\n\r\nİlk olarak hizmet masası bünyesinde çağrı merkezinde çalışan personeli ziyaret eden Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, çağrı merkezinde vatandaşlardan gelen telefonları cevaplandırdı.
\r\n\r\nVergi borçlarının yeniden yapılandırılması kapsamında işleyen sürecin 31 Temmuz 2018 tarihinde sona erecek olması nedeniyle emlak servisinde yoğun çalışan personel ve yapılandırma için işlem sırası bekleyen vatandaşları da ziyaret eden Başkan Pekyatırmacı, burada vatandaşlarla bir süre sohbet etti. Belediye olarak önceliklerinin vatandaşlara en sağlıklı şekilde yardımcı olmak ve yapılan işlemlerde kolaylığın sağlanması olduğunu ifade eden Başkan Pekyatırmacı, personelin özveriyle çalışarak yapılandırma için vatandaş açısından kalan zamanı en iyi şekilde değerlendirdiğini, yapılan işlemlerde teknolojinin getirdiği yeniliklerin daha hızlı işlediğini söyledi.
\r\n\r\nSelçuklu Belediyesinin yoğun nüfus oranı ve yüzölçümü ile Türkiye’de hizmet standardını yakalayan ender belediyelerden biri olduğunu söyleyen Başkan Pekyatırmacı, “Hizmet masamız ve emlak servisimiz her gün binlerce vatandaşımıza mesai saatleri içerisinde yoğun hizmet veriyor. Türkiye'nin en büyük ilçeleri arasında yer alan Selçuklu'da vatandaşlarımızın hızlı ve kaliteli hizmet alması amacıyla halkla ilişkilere ve çözüm odaklı faaliyetlere büyük önem veriyoruz. Çağrı Merkezi, Dilekçe, Evlilik, Elektronik Posta, Resmi Evrak gibi alt birimleri ile hizmet veren hizmet masamız yılda ortalama 100 bin kişiye hizmet veriyor. Burada temel amacımız güler yüzlü, güvenilir ve gayretli belediyecilik anlayışı ile hemşehrilerimizin her türlü istek, öneri ve taleplerine en hızlı çözüm üretmektir” dedi.
\r\nSon Haberler
02/01/2025
Başkan Pekyatırmacı Çocukların Şivlilik Sevincine Ortak Oldu
02/01/2025
Selçuklu Belediyesi Selçuklu Fen Lisesi Kapalı Spor Salonu Tamamlandı
02/01/2025
Başkan Pekyatırmacı Regaib Kandili'ni Tebrik Etti
02/01/2025
Başkan Pekyatırmacı, "2025 Ülkemiz ve Şehrimiz İçin Yeni Güzelliklerin Yaşanacağı Bir Yıl Olsun"
02/01/2025
Başkan Pekyatırmacı'dan Üç Aylar Mesajı